Arhivă pentru Februarie, 2011

La cat timp si ce alimente trebuie sa mananc dupa sala!?

Posted in NUTRITIE with tags , , , , , , , on 27/02/2011 by blog4bodybuilding

Dupa ce iti termini programul de antrenament, bea un shake de proteine si mananca un baton proteic cel mult, dar nu le considera pe aceste o masa propriuzisa. Alimentele mai consistente se recomanda dupa o ora si jumatate, doua. Ai liber la orice fel de alimente bogate in proteine, pentru ca organismul sa-si refaca rezervele de proteine necesare pentru dezvoltarea muschilor.

Citește în continuare

Testosteronul si hormonul de crestere, in combinatie, sporesc masa musculara si performanta fizica

Posted in Cercetari si Studii with tags , , , , on 24/02/2011 by blog4bodybuilding

Masa musculara scade cu 20% intre 40 si 60 de ani si continua sa scada si dupa aceea. Barbatii in varsta consuma suplimente cu testosteron si hormon de crestere pentru a-si mentine masa osoasa si musculara si pentru a-si imbunatati calitatea vietii. In cadrul unui studiu pe un grup de 122 de barbati in varsta (cu varsta medie de 71 ani), cercetatorii de la University of Southern California Citește în continuare

Proteina din zer previne ficatul gras

Posted in Cercetari si Studii with tags , , , on 24/02/2011 by blog4bodybuilding

Lipsa de activitate fizica si dietele bogate in grasimi favorizeazasteatoza hepatica, o boala caracterizata prin inflamarea ficatului si acumularea de grasime in ficat. Un studiu efectuat in India a aratat ca utilizarea suplimentelor cu proteina din zer vine in sprijinul pacientilor care sufera de aceasta afectiune. Subiectii, barbati si femei de varsta medie, au consumat 20 de grame de izolat de proteine din zer sau un placebo, vreme de 12 saptamani. Citește în continuare

Dietele sarace in carbohidrati si bogate in proteine duc la distrugerea vaselor sanguine

Posted in NUTRITIE with tags , , , , on 23/02/2011 by blog4bodybuilding

Dietele sarace in carbohidrati si bogate in proteine duc la o scadere rapida in  greutate in primele sase luni de la inceperea regimului. Dupa un an, insa, compozitia alimentatiei devine aproape nesemnificativa pentru scaderea in greutate si pentru mentinerea acesteia pe termen lung. Regimurile de slabire bazate pe diete hipocalorice reduc, in general, tensiunea si grasimea abdominala si imbunatatesc profilul grasimilor din sange. Citește în continuare

Bicarbonatul previne pierderile musculare la persoanele in varsta

Posted in Cercetari si Studii with tags , , , on 23/02/2011 by blog4bodybuilding

Bicarbonatul (bicarbonatul de sodiu) imbunatateste performanta in cazul exercitiilor de mare intensitate din cadrul probelor de mai putind e doua minute, cum ar fi proba de alergare de de 800 de metri. Substanta cauzeaza cresterea nivelului de bicarbonat din sange, care functioneaza ca un tampon impotriva acizilor metabolici. Acizii metabolici cauzeaza pierderea musculara la adultii in varsta. Citește în continuare

Vitamina C previne marirea prostatei

Posted in Cercetari si Studii with tags , , , , on 23/02/2011 by blog4bodybuilding

Marirea prostatei (hiperplazia benigna de prostata) este o afectiune obisnuita la barbatii in varsta, afectand aproape 50% din barbatii de 50 de ani, si 80% din barbatii de peste 70 de ani. Afectiunea cauzeaza obstructia uretrei, provocand urinari frecvente, retentia de urina si infectia tractului urinar. Citește în continuare

Suplimentele cu glutamina protejeaza muschii impotriva inflamarii

Posted in NUTRITIE with tags , , , , on 23/02/2011 by blog4bodybuilding

Glutamina este vitala pentru un sistem imunitar puternic si pentru recuperarea dupa exercitiu fizic intens. De asemenea, protejeaza muschii  impotriva inflamarii datorita faptului ca genereaza proteine de soc caloric, care ajuta la organizarea proteinelor noi si grabesc inlaturarea celulelor si tesuturilor vatamate. Citește în continuare