Alegerea celui mai bun supliment post-antrenament


Multe studii au aratat ca folosirea dupa antrenament a unui supliment proteic creste rata sintezei musculare, incetineste liza proteinelor si sprijina cresterea musculara. Damon Welles, de la Academia Militara West Point a USA, a rezumat unele consideratii importante legate de alegerea unui supliment proteic. Sursele de proteine din alimentatie si suplimentele aduc unele beneficii, dar pentru efecte optime, sunt necesare surse de proteine de calitate, cum ar fi proteinele din zer , oua sau cazeina. Asigurati-va ca pe eticheta fiecarui supliment este specificata cantitatea de proteine din produs. Alegeti un supliment bun la gust si care se amesteca usor cu lapte, apa sau suc. In mod ideal, suplimentul ar trebui sa contina un amestec de proteine digestive rapide si lente. Pentru efecte optime, consumati intre 20-40 grame de proteine de inalta calitate dupa ce v-ati antrenat.

Sursa: Strength and Conditioning Journal

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: