La cat timp si ce alimente trebuie sa mananc dupa sala!?


Dupa ce iti termini programul de antrenament, bea un shake de proteine si mananca un baton proteic cel mult, dar nu le considera pe aceste o masa propriuzisa. Alimentele mai consistente se recomanda dupa o ora si jumatate, doua. Ai liber la orice fel de alimente bogate in proteine, pentru ca organismul sa-si refaca rezervele de proteine necesare pentru dezvoltarea muschilor.

Pentru a avea o digestie cat mai usoara, alege carne alba (piept de pui la gratar sau fiert, peste), salate proaspete in orice combinatie, dar fara sosuri (cu ulei de masline si otet balsamic), legume fierte la abur (broccoli, sparanghel, morcov, dovlecei). Fiecare portie sa contina jumatate carne, iar cealalta jumatate orice altceva din produsele recomandate mai sus.

2 Răspunsuri to “La cat timp si ce alimente trebuie sa mananc dupa sala!?”

  1. La cat timp e recomandat sa mananci inainte de antrenament?

    • In general cu cel putin o ora jumatate inainte de antrenament (chiar 2). Masa trebuie sa contina 70 carbohidrati cu asimilare rapida, pentru a ti oferi energie in timpul antrenamentului

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: