3 alimente cu continut de grasimi necesare organismului!


1. Oua intregi –  in lumea culturistilor ouale au ramas dealungul timpului una din cele mai bune surse de proteine, fiind un etalon pentru celelalte alimente. Atat albusul cat si galbenusul contin proteine de calitate insa albusurile sunt mai usor de digerat. Galbenusurile contin de asemenea grasimi care incetinesc digestia oferind proteine pe o perioada mai lunga de timp.

Un singur galbenus contine 6 grame de gasimi (jumatate fiind grasimi saturate), asa ca 6-8 oua pe zi pot aduce un aport prea mare de gasimi. Insa se pot elimina o parte din galbenusuri astfel obtinand o dieta echilibrata.

2. Carnea rosie

Desigur pentru a te defini trebuie sa reduci caloriile, insa eliminarea din alimentatie a grasimi poate duce la scaderea nivelului de testosteron. Carnea rosie contine grasimi care sustin nivelul ridicat de testosteron din organism. In general culturistii consuma zilnic carne rosie.

3. Somonul

Somonul este o sursa excelenta de acizi grasi omega 3.  Acizii grasi de tipul omega 3 ajuta la cresterea imunitatii, reducerea inflamatiilor musculare si astfel refacerea mai rapida ce duce la crestere musculara.

De asemenea somonul contine proteine de inalta calitate fiind indicat in dietele pentru definirea musculara.

Un răspuns to “3 alimente cu continut de grasimi necesare organismului!”

  1. as avea o intrebare in baza caror criterii se formeaza un regim alimentar cum intelegem cate calorii sa mancam zilnic .va multumesc

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: