Exercitiile de rezistenta reduc grasimea din jurul inimii


Grasimea din jurul organelor, in special cea de pe abdomen, pericliteaza functionarea normala a metabolismului, putand duce la infarct, diabet sau accidente cerebrale. Grasimea din jurul inimii, (grasime epicardica) restrange miscarile inimii si creste tensiunea arteriala. Grasimea abdominala creste riscul aparitiei rezistentei la insulina, ceea  ce dezechilibreaza reactiile chimice care regleaza fluxul sanguin si tensiunea. Un studiu japonez a descoperit ca 12 saptamani de antrenament de rezistenta (de 3 ori pe saptamana cate 60 de minute) , scad grasimea abdominala si epicardica. Tensiunea a scazut direct proportional cu grasimea din jurul inimii. Exercitiul fizic e un mijloc bun de a reduce grasimea abdominala si epicardica si de a imbunatati sanatatea metabolica.

Sursa: Journal of Applied Physiology

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: