Top 3 „ASA NU” cand vrei sa cresti masa musculara!


1.  Executarea a prea multor exercitii de izolare. Acest fapt produce o obisnuire a muschiului cu acest tip de exercitiu si in timp o sa constati ca muschiul refuza sa mai creasca.

2. Folosirea in exces a exercitiilor la aparate. Exercitiile la aparate isi  au rostul lor, facandu-te sa executi miscari corecte si insistand pe izolare unei anumie grupe de mischi respectiv fibre musculare. Insa antrenamentele cu greutati libere efectuate corect sunt cele mai indicate pentru sporirea masei musculare si pentru antrenarea tuturor fibrelor musculare dintr-o anumita grupa de muschi.

3. Repetarile prea putine (4-6) efectuate pentru perioade mari de timp in scopul de a crea forta si implicit masa musculara nu sunt tocmai cea mai eficienta metoda de a creste masa musculara. S-a constatat ca alternarea antrenamentelor cu repetari putine(4-9), cu exercitiile cu repetari de 9-12 va vor face muschii sa intre intr-o stare anabolica accentuata datorita lipsei de adaptare.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: