Jay Cutler – Drumul spre Mr. O.


„Nu-mi petrec prea mult timp gandindu-ma la trecut, pentru ca ma concentrez mereu pe ceea ce am de facut in viitorul apropiat. Dar, atunci cand ma gandesc, nu-mi amintesc aproape niciodata de anii petrecuti vanandu-l pe Ronnie sau de cei doi ani care au urmat cand am fost Mr. Olympia. Cele mai frumoasa amintiri sunt legate, de fapt, de calatoriile mele. Anii in care m-am format au pregatit, practic, tot ce a urmat dupa aceea si m-au transformat intr-un culturist care incearca acum sa obtina un nou titlu. Mi se pare ciudat acum cand stau si ma gandesc, ca m-am antrenat mai bine de jumatate din viata mea!”

„Cred ca primul eveniment care m-a inspirat s-a petrecut cand aveam 12 ani. Unul din prietenii surorii mele mai mari facea culturism si a lasat al noi acasa o revista in care erau fotografii cu  Chris Dickerson. Chris nu avea nici pe departe o masa musculara monstruoasa, dar era intr-o forma excelenta si avea proportii grozave. Patru ani mai tarziu am intrat intr-un magazin GNC, si am cumparat un exemplar din cartea Beyound Built de Bob Paris. Si de aici incolo totul a venit de la sine”

Fragmente dintr-un interviu cu Jay Cutler in MD.

Lasă un răspuns

