Antrenamentele intense pe intervale, in combinatie cu creatina, favorizeaza cresterea fortei musculare.


Antrenamentul intens pe intervale presupune mai multe reprize scurte de exercitii de maxima intensitate, urmate de perioade de repaus. Doua studii efectuate separat, in Canada si Australia, au demonstrat ca reprizele scurte de exercitii de intensitate maxima produc schimbari substantiale in ceea ce priveste capacitatea de efort, rezervele de combustibil din muschi si consumul maxim de oxigen. Cercetatorii de la ” University of Oklahoma” au descoperit , in cadrul unui studiu de 4 saptamani, ca o combinatie de suplimente cu creatina monohidrat si antrenamente pe intervale, la intensitate maxima, duce la o crestere mai mare a fortei si a capacitatii de exercitiu fizic foarte intens decat oricare din cele doua luate separat. Antrenamenul intens pe intervale a constat in cinci serii compuse din reprize de doua minute de exercitii la capacitate maxima, cu un minut de repaus intre intervale. Antrenamentul intens pe intervale consituie o tehnica eficienta pentru imbunatatirea rapida a formei fizice, iar suplimentele cu creatina monohidrat ii sporesc beneficiile. Nu e un antrenament foarte distractiv dar este foarte eficient.

Sursa: Journal of Strength and Conditioning Research

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: