Dietele sarace in carbohidrati impiedica recuperarea musculara


Cei mai mari si mai tari tipi din sala se refac rapid dupa antrenamente. Progresele in forta si masa musculara depind de intensitatea antrenamentelor. Sportivii care vor sa se antreneze din greu si sa se refaca rapid, fara sa se imbolnaveasca sau sa se accidenteze, fac cele mai mari progrese in urma programelor de antrenament. Cercetatorii de la „University of Rhode Island” au descoperit ca substantele nutritive cele mai importante pentru recuperarea musculara a halterofililor incepatori sunt carbohidratii, nu proteinele, asa cum ar fi de asteptat. Cercetatorii au studiat efectele unei diete de 5 zile, cu continut sarac in carbohidrati si bogat in proteine si invers, in urma a 50 de repetari de extensii si flexii ale genunchiului, la 100% efort maxim.

In urma recuperarii, in cazul grupului care a urmat o dieta saraca in carbo, pierderea in forta a fost mai mare, iar productia, sinteza si descompunerea proteinelor au fost reduse. Consumati mai multi carbohidrati pentru a accelera recuperarea in urma antrenamentului intens cu greutati.

Sursa: Journal of Exercise Physiology

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: