Cum poate fi marita incarcatura musculara in timpul genuflexiunilor


Coborarea rapida in timpul genuflexiunilor incarca muschii mai mult decat in cazul coborarii lente, arata un studiu al „University of Huston”. Se stie ca pentru a obtine forta exploziva necesara in timpul genuflexiunii, coborarea trebuie executata incet, iar ridicarea rapid. Sportivii ar trebui sa coboare rapid in timpul exercitiilor daca vor sa-si sporeasca viteza de ridicare.

Cercetatorii au comparat forta in timpul unei genuflexiuni cu o coborare de 1 secunda si o idicare de 1 secunda, cu o genuflexiune cu coborare in 3 secunde si ridicre 1 secunda. Crescand viteza genuflexiunii, sportivii au o incarcatura musculara mai mare cu o greutate mai mica. Nu cresteti faza de coborare a genuflexiunii daca nu aveti o tehnica buna de executie.

Sursa: Journal of Strength&Conditioning Research

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: