Pre-epuizarea scade activarea musculara maxima in timpul antrenamentului cu greutati


Pre-incalzirea presupune efectuarea unor exercitii care implica o singura articulatie, cum ar fi fluturarile cu gantere, un numar mare de repetari, urmate de exercitii implicand mai multe articulatii cum ar fi impinsul la banca.

Tehnica se bazeaza pe teoria ca pre-epuizarea maximizeaza activarea musculara in timpul exercitiilor care implica mai multe articulatii. Cercetatorii brazilieni au descoperit capre-epuizarea musculaturii partii superioare a corpului folosind fluturarile cu gantera au obosit excesiv pectoralul mare, deltoizii anteriori si tricepsii in timpul impinsului la banca si au modificat tehnica de ridicare. Muschii raspund cel mai bine la niveluri ridicate de tensiune si la durate mari sub tensiune de varf. Obosirea muschilor cheie prin exercitii de izolare scade incarcatura maxima pentru grupele marid e muschi. Pre-epuizarea musculara nu e o cale eficienta pentru maximizarea rezultatelor in cazul programelor de antrenament de forta.

Sursa: Journal of Strength & Conditioning Research

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: