31 reguli in nutritie #27


Posibilitatea de a nu manca nimic inainte de antrenamente cardio este ideala.

Si aici ma refer la o perioada de aproximativ 2 ore inainte de antrenament.

Cardio-ul foloseste grasimea drept combustibil, iar cantitatea de carbohidrati din sange influenteaza capacitatea organismului de a maximiza arderea grasimilor.

Daca exista o cantitate mare de carbohidrati in sange de la o masa recenta, atunci grasimea folosita pentru ardere si creare de energie scade.

De aceea antrenamentul cardio facut dimineata pe stomacul gol este atat de eficient. Cantitatea foarte scazuta de carbohidrati din sange dimineata, dupa o noapte de somn, face ca arderea grasimilor sa fie extrema.

Asa ca cine alearga de dimineata, slabeste mai mult!

2 Răspunsuri to “31 reguli in nutritie #27”

  1. Revnic Stelian Says:

    Fibrele musculare nu sunt afecate daca alergam pe stomacul gol?

  2. Salut! exista o diferenta intre a alerga pe stomacul gol si a fi intr-o stare catabolica accentuata (adica pe perioade lungi de timp de ex cateva zile sa nu dai corpului toate substantele de care ai nevoie.). Daca alergi pe stomacul gol, insa cu 3 ore inainte ti-ai asigurat necesarul de calorii este foarte bine. Daca insa nu ai mancat „nimic” de doua zile e grav!
    Sper ca m-am facut inteles.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: