Arhivă pentru 15/12/2010

Hormonii naturali de crestere

Posted in NUTRITIE with tags , , , , on 15/12/2010 by blog4bodybuilding

 Este important de stiut ca 50% din nivelul de hormoni de crestere secretat de corp este produs in primele patru ore de somn (acest aspect indica importanta unui somn bun).

De asemenea, programarea alimentatiei cu o mare cantitate de proteine, antrenamentul adecvat si marirea secretiei altor hormoni pot induce o marire a cantitatii de hormoni de crestere in organism. Aminoacizii arginina si ornitina in cantitati mari maresc de asemenea secretia dehormoni de crestere.

Varsta este un alt factor determinant in secretia HGH. O data cu inaintarea in varsta (peste 30 de ani) corpul va produce o cantitate mai mica de HGH. Chiar si la varsta de 20 de ani secretia de HGH incepe sa scada, deoarece corpul nu mai este in crestere. Astfel este important sa stiti cum sa o stimulati la maxim. Corpul continua sa produca hormoni de crestere, dar abilitatea lui de a-i raspandi in sange scade.

Este interesanta observatia cercetatorilor referitor la faptul ca secretia de HGH creste in stari febrile, cum ar fi cele de gripa, probabil pentru faptul ca acesta ajuta sistemul imunitar al corpului. Potrivit studiilor ingestia de carbohidrati simpli inaintea antrenamentului blocheaza secretia de hormoni de crestere. Este bine sa va programati mesele la o distanta de cel putin doua ore inaintea antrenamentului.

31 reguli in nutritie #27

Posted in NUTRITIE with tags , , , , , , on 15/12/2010 by blog4bodybuilding

Posibilitatea de a nu manca nimic inainte de antrenamente cardio este ideala.

Si aici ma refer la o perioada de aproximativ 2 ore inainte de antrenament.

Cardio-ul foloseste grasimea drept combustibil, iar cantitatea de carbohidrati din sange influenteaza capacitatea organismului de a maximiza arderea grasimilor.

Daca exista o cantitate mare de carbohidrati in sange de la o masa recenta, atunci grasimea folosita pentru ardere si creare de energie scade.

De aceea antrenamentul cardio facut dimineata pe stomacul gol este atat de eficient. Cantitatea foarte scazuta de carbohidrati din sange dimineata, dupa o noapte de somn, face ca arderea grasimilor sa fie extrema.

Asa ca cine alearga de dimineata, slabeste mai mult!