31 reguli in nutritie #24


Aveti grija la zaharuri si grasimi!

Excesul de zaharuri este transformat in grasimi. Un aliment poate fi sarac in grasimi dar bogat in zaharuri. Nu va lasati pacaliti de continutul scazut de grasimi in acest caz. Bauturile si batoanele energizante de calitate trebuie sa fie sarace in zaharuri.

Grasimile furnizeaza cele mai multe calorii organismului, respectiv 9 calorii la fiecare gram. Din pacate, sunt greu digerabile si organismul lw depoziteaza sub forma de strat adipos. Aveti insa nevoie de o cantitate limitata de grasimi pentru a asigura buna functionare a creierului si a altor functii ale organismului.

In alimentele mancate zilnic (carne, lapte, oua, peste) aveti suficiente grasimi, fara sa mai fie nevoie sa le consumati separat.

Un răspuns to “31 reguli in nutritie #24”

  1. foarte interesant blogul, este pentru prima oara cand il vizitez dar sigur am sa revin
    thanx

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: