31 reguli in nutritie #10


Evitati sa mancati carbohidrati inainte de culcare.

Cand mergi la culcare, cu un nivel scazut de carbohidrati ingerati, corpul tau va maximiza eliberarea de hormoni naturali(HGH).

Astfel metabolismul tau va consuma o cantitate mai mare de calorii, calorii care vor proveni in proportie mai mare din grasimea corporala.

Cat despre cei dintre voi care se antreneaza seara, atunci este indicat ca totusi dupa antrenament sa consumati o portie de 40-60 g de carbo pentru refacere rapida.

Astfel acesti carbo se vor transforma in glicogen, lasand nivelul zaharului din sange plat.

Atata timp cat nivelul  zaharului  din sange este stabil la culcare,  vei avea o eliberare maxima de HGH in timpul somnului, punandu-te in pozitia de a creste cantitatea de muschi si nu de grasime.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: