31 reguli in nutritie #7


 

Gustarile intre mese nu trebuie luate la intamplare.

Iaurtul si branza slaba sunt cele mai indicate gustari. Continutul lor bogat in carbohidrati cu asimilare lenta este cel mai bun pentru a tine in frau nivelul insulinei.

De asemenea produsele lactate au continut ridicat de calciu, care pot afecta nivelul de calcitriol din organism; calcitriolul face ca sistemul de depozitare a l grasimilor in organism sa nu mai aiba eficienta astfel , stratul adipos depunandu-se mai greu.

In concluzie, sa aveti aproape un iaurt sau un produs lactat la indemana intre mese, la serviciu, sau birou pentru a evita mancatuld e snacksuri sau alte alimente total neadecvate dietei dvs!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: