31 reguli in nutritie #6


Pune pe primul loc carbohidratii cu absorbtie medie si lenta:

…fasolea, paine din cereale integrale si paste fainoase, orez brun, fulgi de ovăz  şi cartofi dulci ar trebui să constituie cea mai mare parte din aportul zilnic de carbohidraţi( exceptie fac masa imediat dupa trezire, micul dejun care trebuie sa contina carbo rapid asimilabili, si masa de dupa antrenament care de asemenea trebuie sa contina carbo rapid asimilabili).

Carbohidratii cu absorbite lenta reduc nivelul insulinei, hormon care initiaza atat foamea cat si acumularea de grasime.

Cercetarile de ultima ora arata ca sportivii care consuma carbo cu asimilare lenta, ard mai multa grasime dealungul zilei, dar si in timpul antrenamentului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: