31 reguli in nutritie #4


Constuirea de masa musculara, este de asemenea si cel mai bun mod de a arde grasime pe termen lung.

S-a demonstrat ca antrenamentele anaerobe provoaca arderi ale grasimi si dupa ce inceteaza antrenamentul, in timp ce antrenamentele aerobe, alergatul de exemplu arde grasimi numai cat este practicat, dupa incetarea alergarii inceteaza si procesul de ardere a grasimilor.

Luand 20 grame de proteina din zer si 20 pana la 40 grame de carbohidrati cu asimilare rapida si medie cu maxim 30 de minute inainte de prima repetare facuta in sala, veti avea energia necesara efectuarii unui antrenament de intensitate mare. Deci, in concluzie, pastreaza greutatea folosita la cote ridicate, si pauzele cat mai scurte in timpul antrenamentului pentru rezultate maxime.

,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: