31 reguli in nutritie #2


Prea multi carbohidrati te pot ingrasa, dar prea putini carbo pe o perioada lunga de timp iti vor incetini metabolismul.

Consuma o buna parte din portia zilnica de carbo, dimineata si dupa antrenament.

Mancand cel putin 50 de grame de carbohidrati, rapid digerabil imediat ce v-ati trezit, si imediat dupa antrenament,

veti reusi sa impiedicati distrugerea tesutului muscular indusa dupa antrenament si implicit veti tine cortizolul sub control.

(cortizol= hormon de stres ca distruge muschiul si incetineste metabolismul).

Un răspuns to “31 reguli in nutritie #2”

  1. Teodor Says:

    Am 15 ani si 7 luni. As dori sa stiu daca ma pot apuca de culturism de la varsta aceasta. Adica nu ar putea sa-mi influenteze negativ cresterea in inaltime?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: