Am gasit cel mai complet complex de vitamine si minerale


…daca credeti ca ma insel  comparati compozitia pe tableta a SUPER MEGA 50 cu orice alt produs existent si apoi raportati la pret! Eu l-am comparat si cu vestitul Animal Pack si am ajuns la concluzia ca Super Mega 50 e mult mai complet si mai echilibrat.

Ca sa nu mai spun ca fata de ce este prin farmacii, contine de 10 ori pana la chiar de 30 de ori mai multa concentratie per pastila din unele componente decat multivitaminele din farmacii.

Iata aici descrierea si compozitia produsului SUPER MEGA 50:

Super Mega 50 (90 tablete)

super mega 50

Modul de administrare este de 1 tableta pe zi, recomandat , insa eu iau 2 tablete in zilele fara antrenament si 3 in cele cu antrenament.

2 Răspunsuri to “Am gasit cel mai complet complex de vitamine si minerale”

  1. Este foarte bun ca si complexitate ,merita toti banii.

Lasă un răspuns

