Definire Musculara


MannysBody.jpg image by Fizogen1

Toti cei care merg la sala se confrunta cu 2 probleme fundamentale.

Prima problema este aceea de o mari masa musculara, iar ce a de a doua este aceea de a elimina stratul adipos si de a defini musculatura obtinuta.
Cu ceva timp in urma am scis despre insulina si de cum poate fi activata insulina de forma naturala pentru a mari masa musculara si forta.
Dupa cum stim insulina joaca un rol important in regularizarea zaharului in sange si evitarea comelor de diabet. Insulina are multe functii, unele bune iar altele nu.
Din punctul nostru de vedere are functie anabolica prin accelerarea trasportului de aminoacizi in sange si a glucozei in celulele musculare, cu alte cuvinte insulina este un accelerator al sintezei proteice, dar are si o fuctie mai putin cunoscuta, ajutand la generarea statului adipos si impiedicand degradarea acestuia.

In momentul cand decidem sa eliminam stratul adipos si a ne defini pt a obtine o piele mai fina si o reliefare musculara buna, primul pas este acela de a controla carbohidratii din dieta, in acest mod vom micsora cantitatea de glucoza care se elibereza in sange.

Trebuie sa micsoram sau chiar sa eliminam din dieta carbohidratii cu indice glicemic ridicat precum painea, cartofii, orezul, pastele fainoase, unele fructe dulci, produsele de patiserie si cofetarie, bauturile racoritoare carbogazoase. Carbohidratii ce vor ramane in diete sunt carbohidrati fibrosi cu indice glicemic scazut precum salatele, legumele, verdeturile in cantitati moderate. Fructele ce le puteti folosi in aceasta perioada sunt capsunile si ananasul in cantitati reduse. In principal in perioada de definire dieta voastra va contine cantitati mai mari de piept de pui si curcan, peste, albusuri de ou si suplimente proteice ce le vom vedea in continuare. In acest moment reducand hidratii de carbon din diete, plus un antrenament sever, nivelele de insulina vor scadea favorizand degradarea stratului adipos. Exercitiile aerobice vor activa degradarea stratului adipos, folosind 3 sedinte de bicicleta statica sau alergare saptamanal, dimineata sau imediat dupa antrenamentul cu greutati. Realizati sedinta intensa de 30-40 minute, sau in functie de cantitatea de grasime ce vreti sa eliminati. Antrenamentele cu greutati va vor ajuta sa dezvoltati masa musculara pt a capata un aspect impunator, dar va ajuta sa activati metabolismul si sa elimiati mai multa grasime corporala. Deci inca un motiv in plus ca antrenamentele voastre sa fie dure continand exercitii de baza cu incarcarturi mari.
Daca reduceti hidratii de carbon din dieta nivelele de insulina vor scadea favorizand degradarea stratului adipos prin combinarea antrenamentelor cu greutati cu cele aerobice.

Inaintea antrenamentelor aerobice sau chiar inaintea antrenamentelor cu greutati folositi CARNITINA . Dupa cum stim carnitina joaca un rol important in metabolismul grasimilor, mareste rezistenta si stimuleaza energia in timpul antrenamantelor.

In concluzie, reducand consumul de hidrati de carbon din dieta veti reduce grasimea corporala, combinabd antrenamentele dure cu greutati cu cele aerobice si un arzator de grasime precum carnitina.
Daca veti utiliza corect tot ce am vazut mai sus, in putin timp veti scapa de grasimea corporala si veti evita ca aceasta sa se poata forma.

3 Răspunsuri to “Definire Musculara”

  1. Dragomir Daniel Says:

    Apreciez articolul de mai sus.Am 35 de ani si de un an si jumatate am renuntat la fumat si am inceput un mod de viata sanatos cu exercitii intensive.Precizez ca am 1.80 si 85 de kg si lucrez musculatura doar acasa din vari motive…Am crescut de atunci in mod vizibil in masa (si datorita utilizarii creatinei-la care doresc sa renunt),unor produse de la magazinele naturiste,e.t.c dar as prefera definire.Ce recomandati in acest sens?Multumesc anticipat!

  2. nu iti recomand sa renenti la creatina pt ca ea doar previne aparitia acidului lactic in tesutul muscular si impiedica instalarea febreiu musculare din timpul antrenamentului. astfel dc renunti la creatina antrenamentele tale nu vor mai fi la fel de intense si nu vei mai arde la fel de multe grasimi

    • Dragomir Daniel Says:

      Am ajuns la 90 de kg si am 39 de cm in biceps (la cald) fiind motivat pentru un 40🙂.La suplimentele cu creatina nu am renuntat decat cu mici pauze -necesare si intre timp am gasit o firma cu produse acceptabile fiind ceva mai informat.Din antrenamente nu lipsesc sedintele de alergare si cardio iar in general sunt multumit de progrese.Sunt in faza de dieta si low carb insa antrenamentele nu au scazut in intensitate datorita suplimentelor proteice.In concluzie promovez un mod de viata sanatos . Multumesc de raspuns zZz… si pentru gazduirea mesajului pe pagina.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: