Cresterea in masa musculara!


Problema principala a baietilor care merg la sala este cresterea masei musculare!

Iata niste idei principale legate de cresterea masei musculare:

1) Folositi greutati libere la toate seturile grele:
– oricat de sofisticate vi s-ar parea aparatele, acestea nu vor construi atata masa musculara ca si greutatile libere.

2) Folositi miscari compuse, care implica tot corpul:
– daca doriti masivitate si marime, nu faceti miscari de izolare, ci insistati pe genoflexiuni, indreptari, impins din culcat, impins de la umeri cu bara, flexii cu bara si tractiuni.

3) Gasiti parti care pot fi imbunatatite:
– stabiliti care parti ale corpului necesita mai multa munca, intrati in sala concentrati pe acestea si lucrati-le la inceputul antrenamentelor. Incepeti antrenamentele voastre cu haltera, apoi treceti la gantere, iar daca folositi cabluri, faceti-o pe final.

4) Experimentati pentu a gasi ce exercitii construiesc mai multa masa musculara pentru voi:
– doar pentru ca unele exercitii lucreaza bine pentru altii nu inseamna acelasi lucru si pentru voi in mod obligatoriu.

5) Evitati accidentarile:
– evitati miscarile cu un risc ridicat, mai ales daca nu sunteti bine incalziti. Folositi forma corecta de executie tot timpul si nu riscati sa va accidentati incercand sa ridicati prea mult prea devreme. Daca va accidentati nu va puteti antena,deci nu veti creste.

6) Nu depasiti numarul optim de seturi pentru grupele musculare:
– incercati sa faceti doar atatea seturi cat simtiti ca este productiv pentru corpul vostru.

7) Nu numarati exercitiile:
– nu exista un numar optim de exercitii, cei mai multi culturisti propun patru exercitii pentru fiecare grupa musculara, dar pentru grupele musculare mici aceasta poate duce la supraantrenament.

8) Efectuati un numar optim de repetari:
– antrenati-va cat mai greu posibil, in forma corecta pentru a face cat mai multe repetari (cu greutati mari, 6-10 pentru grupele musculare, 8-12 pentru grupele musculare mici).

9) Nu va feriti de repetarile maximale:
– de cate ori va simtiti odihnit si simtiti ca antrenamentul „merge”, incercati cate o repetare maximala, in mod piramidal.

10) Nu uitati sa va mancati proteinele:
– cu cat mancati mai multe proteine, cu atat mai bine.

Cele mai bune proteine pentru masa musculara sunt cele din carne rosie,de unde va luati nutrientii necesari cresterii. Proteinele concentrate din zer sunt de asemenea importante. Faceti un mod de viata din alimentatia proteica abundenta si veti castiga masa musculara solida.

Vizitati site ul www.suplimente-naturiste.com sectiunea exercitii grupe musculare pentru a vedea tipurile de exercitii de baza !

Si pt final mai am un filmulet interesant:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: