Cateva mituri despre genoflexiuni!


Dintre toate tipurile de exercitii care se fac in culturism, cele mai controversate, in ziua de azi, sunt genuflexiunile. De aceea, s-au creat cateva mituri despre genuflexiuni, iar noi vom incerca sa le disputam in urmatoarele randuri.

Genuflexiunile iti distrug genunchii
Executate asa cum trebuie, acestea sunt chiar benefice pentru genunchi si sunt folosite chiar si in programele de refacere in urma accidentelor de genunchi.

Daca iti pozitionezi talpile diferit, iti lucreaza mai multe portiuni ale muschilor coapsei.
Pentru demonstrarea acestui mit, cercetatori renumiti au creat un studiu, al caror principali subiecti erau halterofilii cu experienta. Acestia efectuau cate trei serii de genuflexiuni, a cate zece repetari fiecare, folosind 70% din greutatea maxima pentru o repetare. Apoi, subiectii realizau o serie de exercitii cu 30% din greutate si, in final, fara greutate, cu o pauza de 6 minute intre serii. In urma monitorizarii activitatii muschilor coapsei (atasau electrozi pe coapsele halterofililor, care transmiteau activitatea electrica a muschilor la un electromiograf), cercetatorii au observat ca, in pozitia apropiata a talpilor (la nivelul umerilor), partea exterioara a coapselor era mai bine lucrata si viceversa. Activitatea electrica a muschilor coapsei s-a marit in momentul folosirii unei greutati mai mari. Singura diferenta, ce s-a observat atunci, a fost cresterea activitatii muschilor fesieri, in folosirea pozitionarii departate a talpilor. In concluzie, exercitiul cu greutati mai mari, combinata cu repetari mai putine, pot determina cresterea activitatii altor muschi.

Genuflexiunile traumatizeaza articulatia genunchiului daca te lasi pana jos.
Din nou, daca sunt executate corect, acestea sunt benefice pentru genunchi, in special, pentru ca ii fortifica structurile interne. Adesea, problemele apar atunci cand genuflexiunile se efectueaza cu greutati mari, iar muschii nu sunt bine dezvoltati. De altfel, daca se face o miscare pana jos, cu viteza si greutate mari, articulatia genunchiului este supusa unui soc, astfel incat pot aparea complicatii severe. Atentie!

Genuflexiunile şi abdomenele micşorează stomacul
Nici ca putea exista o imbecilitate mai mare. Structura niciunui organ nu poate fi modificata, decat prin interventie chirurgicala.

Gasiti  AICI exerciti pentru muschii picioarelor.

Si la final un miniclip interesant:

2 Răspunsuri to “Cateva mituri despre genoflexiuni!”

  1. [...] Dar, cititi si cateva mituri despre genoflexiuni, de aici ! [...]

  2. Genoflexiunile ajuta si la modelarea abdomenului?

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: